OTANJOUBI WA OMEDETOU GOZAIMASU.

ASSALAMUALAIKUM.

Dah lama asanya aku tak menaip menulis panjang-panjang dekat bel0g nih. Tak rindu p0n sebenaQnya. Just malas la nak menulis. Tapi harini macam terpanggil untuk menulis je. Huhu.

August 2 1994

Aku telah dilahirkan pada tarikh ni oleh seorang wanita yang tabah melayani kerenah aku. Punya la nakal, keras kepala, pemberontak, dan macam2 lagi sifat negatif aku ni mak aku kena tabah. Hukhuk~ Dari kecik sampai besaQ. Mak aku la yang paling tabah dan bersabar dengan anak perempuan dia yang s0rg nihh. Kadang2 manja, kadang2 jugak garang, kadang2 jugak kaki berlawan dengan kak2, abg2, adik2. Biasa la tu kan. Hehe. Terima kasih untuk mak dan abah yang tersayang. Tengkiu untuk mak jugak sebab bertarung nyawa nak bagi aku ada kesempatan menjadi penghuni dunia dan alam semesta ni. Aku pun mebi tak sekuat mak aku.





Mak, anak ke-5 mak ni besaQ dah. Yg dulu kecik, mak jaga org elok sampai la org besaQ still mak jaga el0k. Org syukur sgt org dilahirkan oleh mak. Org mintak maaf org nakai sgt. Org honaQ. Tapi org tetap nak mak jaga org sampai bila-bila. Terima kasih mak sebab bertarung nyawa nak lahirkan org. Kalau mak x kuatkan diri, mesti org la takdak kat dunia nih. Org sayang mak dunia sampai akhirat.









Mesti la org tak lupa dekat Abah. Abah paling banyak usaha gigih nak membesaQkan org. Nak bagi org makan, pakai semua. Nak bagi org sekolah. Nak bagi anak2 abh tak rasa tersisih dengan kawan-kawan. Nak penuhi permintaan org semua. Terima kasih abah. La org besaQ dh. Org akan try kurangkan kerenah org. Org taknak susahkan abh lebih. Org kesian sebab abh kerja kuat sgt dari dulu sampai sekarang. Org kesian kat abh. Org takmau abh sakit. Org akn kurangkan perangai org.








August 2 2013


Sekali lagi birthday dekat tempat org. Dalam bulan Ramadhan :) At first aku rasa mcm biasa ja. Aku mcm tak penah la sambut birthday nak meriah2 bagai. Huhu, tapi kali nih best ja :) tengkiu untuk Fatin Filzah Nur dan Afifah untuk chocolate m0ist yg sedap tu ^_^


As always, org petama yang wish mesti la Eman Nabawi. Rasanya memang betul2 tepat pukul 12.00 dia k0l. Hehe mesti taknak org lain rampas tempat dia punya. Kikiki. Panjang lebar ucapan dia wish. Eman Nabawi, tahun nih adalah tahun kedua dia jadi 0rg petama wish :) means kat sini. Dah masuk tahun kedua besday aku dia jadi Sunshine. ishh apa ayt nih. Abaikan -_-






Dan ada jugak antara wishes yg buat aku touched :) hehe. Org nyanyi smbil main gitar. Kwn aku la. huhu. Sedap dia nyanyi. Boleh laa nnti dia p auditi0n realiti tb. kekeke. Dan, dan, dan ! Bintang p0n wish nyanyi :) terharunyaaa. Tp mcm biasa k0ntrol em0si, aku balas dgn ucapan terima kasih saja la. Takleh lebih. Nnti tgkap feeling.




Huhu, terima kasih la sapa yang wish tuh. Membe FB. Tapi rasanya kal0 aku privatekan besday mana ada 0rg wish. huhu. Tapi takpe la. untuk hari ja wall aku nak gempak siki. Hari2 yg mendatang x punya. Harini je laa kot nk femes sikit kan. Besday girl la org kata. werkkkks ~



Comments

Popular posts from this blog

skewl!!