SUNDAY MORNING. bored.

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT PAGI.

Rasa lenguh-lenguh pulak badan aku ni. Mau x nya 2 minggu keja tak cuti ouhh. Alhamdulillah harini Ahad cuti jugak. Tokei tak bukak kedai sebab nak pegi Penang amek stock accessories phone. Hehe. Dapat lahh aku rehat harini. Alhamdulillah. 


Lupa la pulak. Besok aku kena ulangan test JPJ kereta. So, camna p0n petang nihh abah kena ik0t aku nak p belatih side-parking lahhh. Takm0 la failed sekali lagi. Sunshine p0n dah lulus kali kedua tu.


Cakap pasai sunshine, haritu balik cuti sem dengan beliau. Huhu. dia dapat cuti seminggu lepas sukan PDRM. Balik dengan tren saja lahh. Habes paper pagi tu terus aku ajak kawan2 g makan dengan Sunshine. Taknak la berdua segan ouhhh~ Tapi mmg penat dan sibuk dan mengantuk haritu. Memang lahh. Dah la xtidur semalaman study paper last smpai pagi. Lepas tu kena amek Sunshine. Phewww~ Rabak jugak la mata. Nak kena siap packing barang2 lagik. Tapi petang tu sempat jugak lepak Tasik Proton City dengan dia.



Selamat bertugas Sunshine, jaga diri. Insyaallah kami jaga hati elok-elok. Jangan risau. Tapi jgn la letak 100% kepercayaan dekat kami. Kami boleh cakap sayang hampa. Tapi kami xtaw masa depan nnti macam mana. Kalau Allah nak pesongkan hati, sekejap ja boleh. So, kita doa ok :)

Kami mintak maaf, hal yang lama yg baru terungkit. Yelahh salah kami. Sorry. Janji takkan terulang. Mebi ter "culture shock" baru pakai smart phone ada Wechat semua. Chat ramai org. Tapi semua tu kejap jaa. Sekarang dah jemu. Kal0 x chat p0n tak rasa apa. Sorry.

Comments

Popular posts from this blog

skewl!!

jenis2 kawan Akira_cinta_Nya :)