I MISS YOU

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT MALAM :)

" If he make you cry one more time, i won't hesitate. I'll be there to take you with me."

Aku macam suka ja quote nih, huhu. Lately aku rasa macam aku ter berpaling pada Sunshine. Kesian dia aku abaikan dia. Aku tak hiraukan dia. Tak mesej, tak kol. Dia penat2 keje aku buat perangai lagi. Sorry. Tak sengaja la. Tak bermakna walaupun sikit yg aku nihh ada tersuka org lain. Mmg tak. Cuma mebi sedikit rasa jemu sebab asyik kena paksa ja.  Hati dan perasaan nihh mana boleh paksa. Sunshine cakap aku berubah sejak ada Wechat. Mana ada la. Entah mebi ya mebi tak. Aku tak sure, yang pasti aku takdak intenti0n dekat sapa2 p0n. 

KHAZIMI ? ouhh tidak sama sekali. Tak akui memanglah selalu chat dengan dia. Agak selalu. Tapi dia kawan la. Mana ada wujud perasaan suka or lebih. Sorry laa kal0 Sunshine ter jeles ka apa kaa. Sekarang dh jarang2 chat. Betul ckp Sunshine. Dgn org yg baru nak kenal, aku selalu chat sampai terabaikan dia yang dh bertahun2 kenal. Maaf :(

AMIR FIRDAUS ? Dia budak Semester 2 UPSI jugak. Mana nak kenal p0n aku Semester 3. Tp kami sama umur la. Aku tak penah nak cuba kenal mana-mana budak upsi p0n. Kenal budak kelas ja. Ngn budak mana yg p0yo dlm FB. Tu p0n kenal nama fb depa ja. Dia tu p0yo la tol0ng la faham. Dia chat dulu, aku tak kenal p0n tetiba masuk chat. Aduhh. Mmg la dia mcm sopan2. Sorry laa. 

Aku harap Sunshine dapatlahh bersabar dengan aku yang banyak kerenah nihh. Bukan hati berubah, cuma berkocak. Hehe ayt takleh pihh r. Werkkk, malu pulak.



Hahaha, Sunshine suka wat kemaihh ke dia. Dia selalu main gym. Ni giat lahh dia main sebab nk g lawan sukan. Takpa la apapa ja asal dia bahagia. Saja aku edit gamba nih. Hnta kt dia. Amboiii hepi tak mau2 puji gmba sendiri hensem. Hahaha. Happy jugak teng0k dia gembira mcm tuh. Tade la mo0dy ja. Penat nk memujuk la. Asyik2 takdak mo0d. Dan aku takdak mo0d sama baru nak reti.

Aku p0n sibuk ngn keja aku. Dengan nak final la bagai nihh. Wahh mmpus r kalo nak kena layan kepala dia ja. Kepala aku sapa nak layan. Dan aku naik angin, jalan mudah aku amek. "Kita sampai sini dah la." hahaha. Tak pasai2 nanges pulak Sunshine. wuwuwuwu :P



Sunshine, tolong la faham sikit na. Aku suka teng0k drama korea. Bila aku tengah fokus, henp0n mmg entah ke mana tak sedar. Tak msg tu p0n dah bising2. Eeeee ada org nak kena cepuk baling dlm la0t kang. 


Drama terbaru aku hbes tengok I MISS YOU. Awww her0 dia c0mel la. Dlm cita nihh dia jadik Detective Han Jung Woo. Oishhh ot0matik aku teringin Sunhine  jadi detective jugak. Hero dia smart, suwitt, manja :) Best cerita nihh, ada part sedihh jugak. huhuhu.


Aku tinggalkan music video OST I Miss You nihh utk sesapa dengar. Lagu feveret baru aku jadinya :P werkkk. 


Comments

Popular posts from this blog

skewl!!

FUTURE MODELS WILL BE ARE IN THE HOUSE