CHINESE NEW YEAR IS APPROACHING

ASSALAMUALAIKUM READERS AND BLOGGERS :)

apa la yg gua ser0nok sgt kan pasai Chinese New Year nihh ? bukan nak sambut p0n, just ser0nok lebihh sebab dapat cuti.. Yeyy ! pagi tadi gua dh g beli tiket train untuk balik. Gua bertolak balik malam nihh ! 7.2.2013 pada 10.55 p.m ! hehehe..

" TANJUNG MALIM - ARAU "
Perjalanan yang mengambil masa yang agak lama iaitu selama 9jam ! Huhh -_- sangat2 memenatkan kerana kerusi dlm train tegak,ada yang taklehh nak jatuhkan supaya senang nak tid0..jenuh keras back-bone gua..tapi apapapun gua dah ser0nok sebab dapat balik ! tade banyak yang boleh di update ! hehehe :3 just nnti2 lepas cuti gua update la kal0 rajin..

TAPI , ada perasan apapa tak ?? hehehe , gua punya bel0g dah bertukar wajah.. i have work hard on it ! penat la jugak --,


Gua banyak menggunakan khidmat yang diberikan oleh bel0g di atas :) sangat2 berguna kepada bakal-bakal blogger baru yang ingin mengembangkan bakat dalam ber blogging :) hehehe.. selamat mencuba ! bbashhhaaa :D

Comments

Popular posts from this blog

skewl!!

jenis2 kawan Akira_cinta_Nya :)