FUTURE MODELS WILL BE ARE IN THE HOUSE

ASSALAMUALAIKUM READERS AND BLOGGERS .

selamat malam semuanya . gua happy sangat harini sbb gua dpt snap pictures yang sgt cantik2 dekat Tasik Proton City,Tanjung Malim,Perak :D gua berasa sangat2 bangga kerana gua dapat jadi PHOTOGRAPHER yg hebat harini .. kikiki .. gua memang minat mengambil gambaq nihh .. huhu .. kadang2 gua jadik tak puas kal0 org amek gmbaQ aku tak el0k .. hehehe .. biasa la manusia kan .. susah nak rasa berpuas hati tuh .. tapi takpe .. gua lebih berpuas hati dengan karya tangan gua .. gua takde banyak nak describe pasal gmba2 nihh semua .. have a take a look on this pictures ya :D

selain itu jugak , gua ada belajar bawak kereta manual tau .. gua excited sgt nak belajaQ bawak tu .. hehehe .. yang kelakarnya , banyak kali kereta Kancil tuhh mamp0s , kejap2 sentap .. hahaha .. geli hati laa .. terlepas clutch laju sgt .. ad0ii .. tapi aku rasa aku nihh cepat belajar jugak .. aku berjaya jua mengawal clutch tersebut .. YES !!


tenaga-tenaga pengajar yang terdiri daripada Anisah , Aqeela dan Afifah hanya penyibuk di situ .


berlatih pusing-pusing dekat padang bola Tasik Proton City tuhh supaya dapat mengawal clutch .

huduhh jugak muka aku time tak berapa fokus nak bawak kereta manual tuh :D tapi what ever it is , i success to do it ! nice job for my "teacher" .. lepas nihh boleh dah aku nak curi-curi bawak kereta kat rumah .. huhuhu..


savely arrived at the destination .


here come all the models to be .. kami hanyalah suka-suki saja .. tak boleh jadi pr0fesi0nal lagi la...









banyak lagi gmbaq sebenaqnya .. tapi aku dh malas nak update panjang2..mlm nihh sebenaqnya penat taw sbb jalan tadi..hahaha...okay lahh ye...TTFN ..

Comments

Popular posts from this blog

skewl!!

jenis2 kawan Akira_cinta_Nya :)