FORGET THE PAST,SINCE I WANT TO GET MARRIED TO SUNSHINE :)

assalamualaikum readers and bloggers !

gua bukan takm0 update bel0g sebel0m nih ha . tapi gua takda lapt0p .. gua ada beli tablet murah lepas dapat gaji keja tem cuti Sem haritu . syukur alhamdulillah gua dapat jugak beli guna duit titik peluh sendiri .. kakaka . sedikit bangga di situ :D

takda r gua bukan nak ckp pasai tablet tuhh dekat entry nihh .. takmo ahhh .. gua nak cita pasai buah hati pengarang jantung gua .. Encik Sunshine a.k.a Eman Nabawi ^.^

jeng jeng jeng .. Alhamdulillah dia dah menjadi seorang anggota Polis Diraja Malaysia dengan jayanya .. kikiki :D happy ?? apa punya s0alan da .. aku sebagai seorang kekasih hati dia,mesti la bangga gila .. huhu ..
semoga Allah permudahkan segala urusan dia .. takm0 la Sunshine aku nanti masok berita kena tembak ka apa ka .. teriak s0rang2 aku .. nanti aku nak kawen dengan sapa kal0 dia takda ??? haaa .. 

gua rasa insyaallah kal0 Allah izin gua memang dah letak target dh..gua memang nak kawen dengan Sunshine :D hehehe .. cakap pasai kawen memang la syiokkk .. sape la yang taknak kawen tuhh memang t0tally tuttttttttt la .. unless depa ada la cita disebalik tuhh .. IDK -,-
Gua rasa gua happy sgt bila dengan dia .. hehe .. tapi s0metimes rasa jugak la annoyying tuhh .. besa la kan ..  tapi menda tuh la yang menjadi ajinomoto utk sesuatu perhubungan tuhh .. well org ckp , penambah perisa .. kan kan kan ?? ajinomoto memang utk tambah perisa paa...herghh -,- tawu la aku nihh bab chapter memasak aku totally failed .. lost !! kikiki ..
(nampak sangat taleh kawen)

hehehe .. mintak simpang nahh .. aku nak kawen :D
ehem-ehem...guys,tolong-tolong la sama doakan gua supaya ada jodoh dengan Sunshine nihh ha..gua takm0 la hanya sekadar in relationship yang tak sah disisi undang-undang Islam nihh..gua nak jadi isteri beliau,Sunshine yang sah ! yang boleh masak sarapan pagi2 dekat dia .. yang boleh iron baju dia nak pegi keja .. yang boleh tolong urutkan dia lepas dia penat balek keja .. or lagi best lagi .. lepas dia penat2 ligan penjenayah dekat Kota Bharu,Kelantan .. kakaka :D bet0l gua tak tipu ..

hello~ -,-'
nampak muka suci gua nihh macam suka main-mainkan lelaki ker ?? muka sikit punya inn0ncent cenggini lu sumer ckp gua tipu ?? aihhh .. takde maknanya gua nak main-main dlm cinta nihh .. gua dah penah rasa sekali .. takm0 dah banana fruits tw0 time ! okay ? lessons to all of us yaw .. takpayah la main-main dengan laki nihh..depa sumer sama ja..ada hidung,ada mata,ada telinga what...so,whats the p0int if sat hmpa kapel dengan laki nuhhh..sat dengan laki nihh..haihhhh.. okay nak ckp yg EXes hampa tuh tak suwit or whateva -,- laki nihh depa ada keistimewaan masing-masing...kal0 depa takda keistimewaan , kenapa hampa penahh tima depa suatu masa dahulu kan ?? kan kan kan .. haihhh ..  malas la gua nak jadi penceramah cinta kat sini .. tak dapat gaji pon .. follower pon tak dapat ! hahahaha :D

gua p0n dah lupa kan EX gua yang s0rang tuhh.. excuse me ! gua ada s0rang ja EX okay ? not EXes !
gua nak bahagiakan hidup gua dengan Sunshine gua .. 




during my leisure time,i like to spend it with my Sunshine .. sampai jenuhh la kena beletiaQ dgn mak gua..aihh -,-' besa la..cuti kejap mid-sem hari tuhh gua keja lepak je dengan dia .. sampai gua p0n rasa jemu .. BHAHAHA :D gelak evil gila .. gua ada masa seminggu ja kot nak dating dengan dia bef0re dia p0sting ke kelantan .. sedehhh o0o0o :( kikiki




setakat 0r sepanjang gua dengan Sunshine gua .. kira-kira yg aku igt laa .. alm0st 4ta0n usia perkenalan kami .. dah banyak gila gua gad0h dengan dia .. syukur Alhamdulillah .. masehh kuat lagi j0doh kami sampailah ke harini..hehehe .. 



ini time gua gi jalan-jalan dengan Sunshine and the gang dekat Langkawi .. sampai bosan dah gua lepak Langkawi dengan dia .. wakaka :D pics nihh semua right away selepas Sunshine tamat latihan p0lis dia..teng0k.. dah la slim , s0lid plak tuhh .. yg tak best mata memandang kepala dia tuhh .. hehehe .. macam t0yol daa ^0^



okayy that is it :) gua nak mengucapkan selamat jalan Romeo dulu nahh .. penat dh dok menaip la bagai sumer nihhh..nnti gua update lagi ..
TTFN yaw ..





Comments

Popular posts from this blog

skewl!!

jenis2 kawan Akira_cinta_Nya :)