BUKANNYA TAKNAK SOKONG,TAPI ITU MEMUDARATKAN !

Assalamualaikum Readers and Bloggers :D

nampak taj0k entry gua macam sikit punya annoying dak ? KIKIKI . gua bukan nak update pasai PRU13 or apapa tentang p0litik nihh .. gua suka inv0lve p0litik nihh , tapi sekarang gua takm0 cita apapa lagi tentang tuhh . gua nak f0cus 0n one thing only ! its something like emmm -,- pasai kawan gua .. hahaha :D gua nihh memang suka care pasai kawan-kawan .. bukan la nak jaga tepi kain depa , tapi sikit la ..  huduh kan perangai gua ?? whateva laa , yg penting hal ini SERIOUS

gua nak tanya y0u all sapa-sapa yang terbaca entry nihh la -,-" (memang gua tak banyak follower p0n) . pape je laa..soalan gua :

" apa hampa rasa bila kawan-kawan sekeliling hampa k0men pasai b0yfriend hampa tentang mende-mende tak el0k , adakah hampa akan terus berhubungan (couple) dengan dia ? "

dah banyak jugak gua usha kawan-kawan gua sering terhimpit dengan pers0alan yang macam nihh ha .. gua p0n pernah la .. tapi semua tuhh gua taw lepas gua break dengan dia .. haha .. kiranya gua tade la terhimpit sangat .. KIKIKI :) syukur Alhamdulillah , Sunshine gua sekarang gua dengar mende-mende el0k ja dari kawan-kawan .. dulu ja dia nihh gangster kat sek0la , but still dengan cegu-cegu dia suka men0long :) dah cuk0p sikit2 pasai dia .. naik lemak nanti .. HAHAHA .. 

as f0r example : situasi 1

gua ada s0rang kawan nihh , she's really beautiful and i admit it .. kinda p0pular am0ng her virtual friends in Fesbuk , Twitter .. but the thing is , she had s0 many EXes .. jap-jap bef0re that aku bukan nak teg0r sapa-sapa yang banyak EXes tuh taw .. pasai hampa nak kapel lantak la .. takda kaitan dengan aku .. okay ?
emmm .. yg kawan aku nihh p0n lantak la s0sial life dia , aku takm0 mas0k campoQ jugak .. tapi dia dahh banyak terluka taw dengan laki-laki yang dia kapel tuhh .. kesian jugak la aku neng0k .. tapi nmpak bahagia ja lepas jumpa kapel dengan laki lain .. thats a human being -,- 

example : situasi 2

yang s0rang nihh pulak ,
mamat yang pakwe dia tuhh dah d0k taw dah PLAYBOYA . femes satu kampung "CHANGKEWT BERANGEWN" o0oo .. we als0 heard every single st0ry ab0ut him .. arghhhh -,-' so ann0yying .. b0leh pulakk dia d0k pihh m0hong kawan aku macam2 .. aku and the gang bukan tak suka kawan aku yang s0rang nihh .. but her PLAYBOYA tuhh ! kami tak suka dia .. kal0 dia kapel dengan 0rg lain , boleh terima lagi .. boleh supp0rt lagi .. tapi that guy ! arghhhh ~.~"

antara menda yang terang tang-tang menipu yang gua dan kawan2 gua yang lain takleh belahh nak caya hidup-hidup ialah :

1. ada ka pulak dia kata dia penahh dapat surat tawaran untuk menjadi se0rang pil0t FIREFLY sebanyak 3 kali tapi dit0laknya kerana alasan tertentu .

2. dia cakap dulu dia EX-MCKK (MALAY COLLEGE KUALA KANGSAR) tuhhh 0.o"

3. dia cakap dia dapat keja jadi se0rang cheff dekat hotel apatah and gaji RM800++ sehari ..

4. dia cakap dia se0rang m0del -,-" (muka p0n mcm t0ngkang-pecah)

5.dia cakap dia nak belikan kawan aku sebuah DSLR .. dia p0n aku teng0k menyengket ja .. tah2 d0k pau duit kawan aku pa .. that damn guy .. puhhh -,-'

6.k0nonnya dia dapat piala menteri what s0 ever dlm acara ping-p0ng . like wh0 cares ? -,-

gua tak tersenarai la mende-mende lain yang dia nak nipu kawan gua .. gua dengan kawan2 lain ada jugak la nasihat c "mangsa" keadaan nihh supaya tak mas0k dlm perangkap cinta c PLAYBOYA tuhh .. tapi apakan daya kan .. 0rg dah deeply fall in l0ve .. yang gua heran lagi , c kawan aku nihh , bef0re this dengan mamat lain senang ja dia kapel break .. tapi dengan PLAYBOYA nihh dia terlekat macam mana p0n aku tak taw wehhh .. herghhhh -,-' i th0ught that she had been given s0mething la .. (cruel thinking) am i ???

.................................................................................................................................................................

okay lahh .. thats all f0r t0night .. gua p0n penat nak cita tentang depa punya hal .. sepat0tnya gua diam ja .. tapi nihh bel0g gua .. suka hati la gua nak tulis apapa p0n .. HAHAHA .. kal0 that pers0n read this , i'm s0rry der .. bukan aku tak suka hang , tapi aku tak suka pakwe hang .. its all true what we all have heard :D just antara hang nak caya atau tak ja ..

PLAYBOYA NI MEMANG SIFAT DIA TAKKAN BERUBAH PUNYA , UNLESS DIA DAPAT HIDAYAH DARI ALLAH . SELAIN ITU , PENIPU JA SEMUA . 

P/S : FIND THE HIDDEN CLUE I'VE INSERTED TO GET TO KNOW THAT PLAYBOYA :D

okay .. TTFN ..










Comments

Popular posts from this blog

skewl!!

jenis2 kawan Akira_cinta_Nya :)