kenapa baru sekarang aku tahu ? menyesal !

assalamualaikum !
(permulaan setiap kata-kata dan setiap perkara ya )

kenapa baru sekarang , detik dan tika in baru aku perasan ?? WHY ? uhuk3 :(
gila sentap , sedih , terkejut p0n ada habaQ hang .. mmm .. nak taw ka pasai apa ?
its ab0ut bintang laa .. no 0ne else yg b0leh aku buat sentap mcm nihh o0o ..
sekarang dah bertarikh 4 OKTOBER 2012 bersamaan hari KHAMIS .. mmm .. aku sebenarnya dah boleh terima seadanya pemergian bintang dari hidup aku .. t0tally accept it ! tapi npe la aku gatai tangan nak p usha jugak older2 status dia kat fesbuk tahh ? aduhaiii .. kan dah menyesal tak berlagu !

aku tak tau la mebi dia menti0n tuhh dekat org lain ka apa .. tapi aku perasan laa ! mmm .. aku terasa mcm dia tujukan kt aku ja ..
kal0 lah dulu aku tahu...mesti aku dah extend expired date untuk bintang tuhh..huhu :)


Time couple ' BABY ' dah break ' BABI ' .
Time couple ' SAYANG ' dah break 'BANGANG ' .
Time couple ' I- YOU ' dah break ' WA - LU ' .
Time couple ' I LOVE YOU KBAII ' dah break ' I HATE YOU CIBAI ' .
Time couple ' HI DARLING ' dah break ' BYE ANJING ' .
Time couple ' HANDSOMENYA ' dah break 'SAKAINYA' .
Time couple ' YOU LAWA LAH ' dah break ' EH SIAL LAH PUIH.! '
2410Like · 




hehehe :) slamber derk aku ja kan c0py paste status 0rg nihh .. crime nihh ! tapi takesah la .. suka2 nak tunjuk :) depa tumpang femes sikit kan ..

mende yg aku nak highlight sikit yg tuhh laa .. yang kaler  MERAH tuhh ha .. hehehe :)
aku tertanya2 .. sapakah org last yang dia maksudkan ? kenapa hati aku kuat mengatakan yang itu adalah aku ?? hehehe .. nampak sgt perasan tuhh ha .. apapapun aku terkilan ! pastuhh satu lagi aku heran .. apa kisah yang tragik sgt tuhh ?? mm ..



nihh apa sebenaQnya ishhh ?? aku keliru ! mm dan aku perasan..ciss tak guna punya aku..ada ja mende nak perasan..tah2 depa tak ckp p0n pasai aku..lebih lak aku nih ha...benda dh lama p0n...sekarang baru nak realise...bodoh qilah nih !


to : bintang !

hampa igt hampa s0rang ja ka yg tragis ha ? hampa xtaw keadaan kami tem break tuh ! hampa memang xpenah taw kan ? dan xpenah nak amek taw ! even time kapel pon , hampa byk wat b0do ja kn ngn kami .. kami ckp dh kat hmpa ! kawan2 p0n suruh kami break ja dengan hampa .. tapi kami xnak .. kami igt lagi ayt hampa !

" awk jgn la dengar sgt ckp d0rg..skrg nih bkn d0rg yg kapel dgn sy...tp awk "

kami igt cek oitt ! pastuhh time break tuhh hamapa mcm takesah kan ? kami tak penah bagitaw hmpa kan ??
actually , mesej yg mitak break tuh bukan kami yang tulis r ! hampa igt kmi sampai hati sgt ka ? gila r kal0 kmi yang karang ayt break uhh .. memang tak r .. ayt break tuh kwn kmi yg tulis .. tanpa pengetahuan kami dia dah sent dekat hampa .. at first kmi tergamam o0o .. tapi kmi nak jugak teng0k apa reaksi hmpa .. teng0k hmpa wat derkkk ja ! kami sedihh gila taw r ! kal0 hmpa igt lagi , ayat break dia cenggini kan ?

" org dah fedup dengan abg..kita break ! "

mcm tuh kan ayt dia ?? hampa igt kmi sekasaQ tuh ka kalo nak mitak break p0n ?? agak2 laa.. wal0pon kami nih nmpak kasaQ , tapi hati kami lembut gilaa o0o0 ! hampa ja tak penah nmpak tuh kan ??

kal0 hampa boleh tengok keadaan kmi yg betapa ter0knya lepas break tuhh , alangkah bag0snya .. baru hmpa sedaQ kit yg kmi ikhlas gila syg kat hampa .. tapi tuh r .. hampa tak penah nmpak ! kawan2 kmi ja yg teng0k tuh semua .. seminggu berturut2 jgn harap r nak tengok muka kmi el0k kiut mcm biasa .. hehehe .. cengkung , mmg mcm hantu r ! 

kawan : Qilah hang ok tak nihh ? hg teriak ka ?
aku : hehehe .. tadak r .. aku dah break :)
kawan : wehhh bet0i ka ?? mcm xcaya ja .. 
aku : xkan aku nak tipu .. tegok muka punya la suci nihh .. betol la .. 

hampa taw dak depan kawan2 kami c0ntrol ayu,c0ntr0l cun gilaa r buat2 tak sedihh .. tapi dlm hati hanya Allah yang tawu .. gila perit tahap habaQ hg .. kmi bajet rasa tuhhh kejap ja pastuh akan hilang .. tapi berlarutan .. kmi igt kmi boleh adapt bila hmpa bukan jadi bintang kami dh .. tapi ternyata mmg tak boleh .. RINDU GILA HABAQ HANG~ tengok2 dah berbulan2 kita break .. kami tamat zaman f0rm 4 kami..masok f0rm 5 ! jangan igt hmpa dah terlepas dari ingatan kami nah ! tak ! hehehe .. 

time aku exam dekat Dewan Seri Pulai , biasaa r bef0re masok dewan mesti pakat2 lepak kat p0ndok dulu kan .. kami lepak situ , then kami ternampak ..

A
L  
I
P
11.11.2008

kami rindu sangat2 dkat hampa time nampak tuhh ! tapi hmpa xtaw ! kami tunjuk tuhh dekat kawan kmi..kmi senyum ja xkata apa..tapi mata dah tahan ayaQ kot..gila r..kami ckp kt kawan baek kmi .. 

" wehhh..tarikh tuhh..hehe..18.11.2008 aku kapel dengan dia :) "

pastuhhh time f4 dengan f5...kami rajin tulis surat dekat hampa...dengan harapan kami nak p0s..surat kami tulis mula2 pendek ja..sebab tak taw nak karang apa...ada yg kmi sempat bagi dekat hampa sebab hampa  mai sekolah amek sijil :) time tuhhh kami berdebar gila hanya Allah ja yg taw ! malam tuh taleh tidoQ kot sbb hmpa bitaw hmpa nak mai sekolah ... kami suka ! sebab lama dah xnmpak hmpa..dari dalam dewan tem tuhh tengah exam bi0logy,kami dh xdapat c0ncentrate..kami ada nmpak keta masok..hati kami kuat mengatakan tuh hmpa...tapi bila exam habeh ja,keta tuh blahhh mcm tuh ja...KAMI FRUST GILA ! kami igt hmpa xnak jupe kmi pon...balek dorm teros hujan cek oittt...mata bengkak ja...
pastuhh ada kawan mai bagitaw,.. "qilah,farid ada kat kantin la...hang xjupe dia ka?dia tggu hang tuhh "...gila habaQ hg...dlm hati besttt tahap :)

kal0 hmpa nak taw,time f5 kami dah karang bnyk gila surat untuk hampa...kami ingt nak p0s...tapi tak kesampaian :( kami terlal merindui hampa bintang !



walopon kami tak creative mcm hampa yang mmg pandai kan..at least kami try gak o0o0 nak bagi surat cinta kami c0mel :) tapi ak penah ada masa nak hantaQ..lagi p0n kal0 kami hantaQ,teringin ka hampa nak baca ?? mm .. sedih gila o0o0...surat dulu yg kmi bg kt hampa,hampa wat b0do ja..xbls apapa..kot nak bg k0men sikit ? mmm..hampa gila taw tak kmi kt sini ...


c0mel dak ? hehe .. kmi kan amek jepun kt sekolah .. ehhh sekarang hmpa amek bahasa jepun gak kan kt uitm ?? mm...kmi suka :) kmi assume as hmpa nak tiru kmi..hehehe...biaQ r kal0 kmi perasan skali pon...wh0 cares =.='


mcm bongok ja kmi,bila wat c0mel2 surat cinta nihh...nk simpan sendiri..huh !~ tapi rasanya better kami tak bagi dekat hampa..sbb nnti kao hmpa buang ja..lagi la sedih hati kami wal0pon kami xtaw kan...mm...well..hmpa kan anggap kmi budak hingusan lagi =.="


ada 6 kesemuanya yang kami tulis sepanjang kami f5...hampa boleh tengok kan..header paper tuhh..tipu la kalo hampa tak kenai..hampa p0n besa amek exam kat sekolah pakai paper yang sama macam tuh ka...satu lagi header yang tuh..."kementerian pelajaran malaysia" .. penah gak kan ???


baca sikit dah la..hehehe :) yang len uhh kami simpan ja..taw r panjang gila surat kami karang nihh...essay bi ngn bhasa melayu p0n tak sepanjang surat kami tulis kat hmpa nih ha...kami tulis dengan penuh perasaan..huh !!~


lastly :) hehehe .. kami d0akan hmpa bahagia wal0 apapun jalan yang hampa pilih bintang...

tak dinafikan...kami memang rindu tahap gaban dekat hampa..tapi kami ada hati yang harus dijaga sekarang..masa yang kami tunggu hampa 2 tahun tuhh harap cukup untuk kami bukak hati dekat org lain pulak...kami tunggu hmpa lama kot...dalam tempoh tuhh tade sapa pon boleh tandingi hampa dalam hati kmi kalo hmpa nak taw...kami mmg tak terima langs0ng..tapi kmi sedar...apa laa sangat kami kat matahampa nih kan???macam budak hingusan ja...


tengok nihhh..kami masih simpan nihh yg hampa bagi..tapi kami xpakai la :) simpan sebagai tanda kami masih igt hampa..masih merindui bintang hati kami :) huhuhu .. 

tata titi tutu



Comments

Popular posts from this blog

skewl!!

jenis2 kawan Akira_cinta_Nya :)