y0utube a.k.a lavender

assalamualaikum..mm...aku teringin nak share something lagi...mm..nihh pasai sorang sahabat lagi..tapi aku baru je kenai dia ta0n nihh..kal0 laa aku ingta tarikh tuhh kan best :( unf0rtunately,aku mmg xingat lahh...tapi nak habaQ betapa cepatnya kita0rg jadi sahabat..it just less than 5month..mm...her name is Nur Atiqah..she is 18 years old..( n0t achieved yet ).. dia nihh lembut orangnya..aku p0n xtawu cena cepat sangat kamcing dengan dia...sbb sebagaimana aku memahami diri aku..aku susah untuk terima orang lain dalam hidup bila aaku dah ada orang yang aku memamg sayang..dalam kes nihh...aku dah ada Raihana,Azlin,dengan Nadia :) tapi tiba2..hati aku boleh terima Atiqah..weird0 -.-'

itulahh yang dinamakan ketentuan Allah yang Maha Mengetahui :) Dia lebih mengetahui tentang apa yang berlaku anatara aku dengan Atiqah..tapi aku memang bersyukur aku dipertemukan dengan sorang insan macam Atiqah :) aku xtawu mcm na nak describe..mm..tapi apa yang aku boleh perkatakan ialah..aku sangat sayangkan Atiqah..

ini aku nak memulakan cerita tentang seorang sahabat yang aku sayang...aku telah diperkenalkan dengan dia oleh Rahim..merangkap kekasih dia...Rahim ada citer dekat aku tentang Atiqah..semua tentang Atiqah yang aku baru tahu...s0,aku p0n tanpa berfikr panjang,aku p0n mitak dari Rahim untuk berkenalan dengan Atiqah :)

Aku : weitt Rahim,mehh la n0m Tiqah aku nak mesej dengan dia..hehehe aku nak berkenalan dengan dia.
Rahim : hahahaha...hang bet0i ka?? ok 017-427**** tapi hang jgn la tnya pasai sakit dia tuhh tahu.. 
Aku : 0k no hal bebeh..nnti bila2 free aku mesej nahh :)
Rahim : ok..hang berkawan la baik dengan dia...

okehhh..dats h0w we get t0 to each other :) tapi dalam 2minggu petama lepas aku amek nomb0r Atiqah..aku xmesej lagi..samapai Rahim tnya aku..ada tak aku mesej dengan Atiqah ?? hehehe..aku ckp bel0m..cuak nak mesej..xtaw mcm na nak mulakan ?? hehehe :) tapi malam tuhh jugak aku memberanikan diri untuk memulakan perkenalan...at first,dia mcm xnak sngt kenal aku..hehe...well..i'm a strangers to her rite ? tiba2 ja aku mesej pelik...begini mesejnya..huhuhu

Aku : Assalamualaikum..haii cik Y0utube :)
Atiqah : waalaikumsalam..hai cik go0gle.. ( mesti Rahim dah bagitahu dia tentang aku nak mesej )
Aku : hehehe...dah tahu rupanya..kmi nak berkenalan dengan hmpa..selamat berkenalan :)
Atiqah : ye..selamat berkenalan jugak...

hahaha..first time mesej tuhh Atiqah balas lambat tahap..sampai ngntok lahh aku menunggu :) hehehe..tapi xper..aku gagahkan diri untuk stay tunggu masa bila dia boleh terima aku untuk berkenalan taw...dan masanya sampai..tapi kejap je..dalam sebulan lebihh...

erm~detik pertama pertemuan kami..aku mmg dah rancang nak jupe Atiqah..time tuhh time kenduri kawen kembaQ KEPO dekat kuala perlis :) aku macam berdebar-debar jugak lahh...hehehe...tengok gambaQ dekat Rahim..dia tunjuk...pehhh...comel o0o0o..putih melepak mcm jepun ! hehehe..tapi entah npe still tersilap orang lagi taw..hehehe...pihh salam dengan orang lain xtahan uhh...
tapi...bila yang Atiqah real dtg..aku dah nmpak dia..tapi dia xnmpk lagi..hehehe..dengan nak buau suprisenye..aku p0n g la blkang dia..aku pegang bahu dia..xpasai2 dia terkezut lalu tumbuk per0t aku..hahaha...what a funny m0ment we had there ! rindu lahh ~

lama dah pr0ses perkenalan kami nihhh...tapi biasa lahh..xde lahh slalu mesej sbb masing-masing ada keja kan..smpai kmi dah jadi mkin rapat..Rahim makin jeles pulak dengan aku.,.hehehe...Atiqah se0rang yang sangat sweet :) dia lembut .. dia chubby .. dia kiutt mcm teddy bear ! hehehe ...

sebenarnya..Atiqah nihhh sgt tabah..dia ada sakit..sakit dia sgt kr0nik..mmg kalo sesapa yang dpt..dia mcm tade harapan lahh nak teruskan hidup..mesti orang tersebut feel d0wn -.-'
but,she's different ! Atiqah is s0 t0ugh..aku mmg tabik spring laa dekat dia :) dia kuat menghadapi sakit dia...

here she is..nihh la atiQah..hehehe..teng0k..dari muka dia pun kita dt tengok betapa lembut nye kan ??hehehe..padahal..first time jupe aku dah kena tumbuk..fuiyo0 -.-'


ini laa kenangan aku dengan Atiqah..xbyk pon kmi amek gmbaQ tawu..skali amek..biarlahh aku abadi kan disini..heheheh


nihh pic dekat umah tiQah..yang laki baju purple tuhh la Rahim..hehehe..buah hati si Atiqah nihh ha..

f0r the c0nclusi0n,i've f0und a friend that is trustable is just a few m0nth :) s0me0ne that can be a bestfriend :) fuhhh...and Nur Atiqah is that pers0n...aku sayang dia dunia sampai akhirat...
lastly nihh aku nak tunjuk sikit beberapa gambar yang menunjukkan aku begitu admire dengan Atiqah..hehehee...kawai desu :)
 
hehe..awak..tengok..kita admire awak taw smpai kita nak ada tahi lalat sama tempat dengan awak..tahi lalat awak kiut sangat taw..hehehe...jangan marah ye awak :)

p/s: Tiqah,please kuat okehh ?? kami maseh nak hampa ada dengan kmi..sama2 kita jalani kehidupan di dunia yang kejap nihh haa...jangan lahhh layan sangat sakit tuhh...i'm sorry that i can't be a go0d pers0n t0 you...miyane :'C









Comments

  1. Thankz for everythng.. Trharu sngt.. ape2 pun sy akn cbe bahgia kn awk dn smua orng... Cme stu je yng sy nk.. Bhagia larh untk sy wlau dlm ape jua keadaan sy... :)

    ReplyDelete
  2. baik awk :) saya sok0ng apapa yang awk buat kehh ?? hehehe ! but,struggle till the last end kehh syh...lebiu so much <3

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

skewl!!

FUTURE MODELS WILL BE ARE IN THE HOUSE