sunshine VS bintang :P

assalamualaikum...

sebagai permulaan mukaddimahnya..nak bertanya sikit..as a girl,adakah awak2 semua yang girls nihh akan teringatkan ex-boyfriend awak2 semua ?? mm...mebi ada yang x..and ada yang ya kan?? kalo aku lahh...aku memilih jawapannya ya...
want to kn0w why ??
because..bintang nihh sangatlahh baik hati..nak cakap dia selalu bagi aku sakit hati directly x..just mebi dia xsedar dia dah terbagi aku sakit hati..bintang aku nihh sangatlahh suwit orangnya...dia comel,childish,sbb tuhh aku sangat sukakan dia..hehehe...(actually tengah sobbing nihh)

# my eyes is bursting with tears

sunshine aku pulak sorang yang direct..dia jujur apa aja dengan aku..dia banyak ckp..dia selalu aja teman aku..chatting dengan aku...bak kata pepatah aku laa kan... "dia selalu ada dengan aku sampai tade ruang lelaki lain boleh masuk" huhuhu..
aku suka dia..sbb permulaan kami sebagai seorang kawan biasa..kami mula dari bawah..dari tade apapa feeling..dari aku bercakap "aku hang" smpai "kami hampa"...

tapi apa daya aku..walaupun aku mmg dah nekad nak lupakan bintang,tapi aku acapkali jaa teringat dia..pastuh aku tnya sunshine..

aku : awak,awak...boleh kaa kalo saya teringat ex saya?saya taleh nak halang perasaan tuhh..
          tapi awak jangan laa risau..rindu saya pada dia ada batasnya..awak maseh lebih :)

dia :  mm...saya tak kesah sebab tuh perasaan awak..tapi saya harap sangat awak tak curang
         dengan saya..saya harap awak dapat jaga hubungan kita..saya percayakan awak..awak
         janganlaa hilangkan kepercayaan saya tu ehh??

aku : baik awak..saya janji..saya pegang kepercayaan awak tuhh...

aku syukur sangat sunshine paham..hari tuhh aku sedih sebab bintang lupa besday aku,aku nanges2 mengadu dekat sunshine..sunshine selalu ada bila aku nak mengadu..Alhamdullillah..tapi aku paham perasaan sunshine..mestinya dia sedih..bayangkan laa..kekasih sendiri mengadu pasai laki lain..tapi nak wat cena...dia dah sedia maklum punnn...

aku : awak..awak..saya nak ngadu something dekat awak boleh x?awak boleh dengar x saya nak
         cerita nihhh???

dia :  insyaallah saya boleh dengar...tapi saya tak yakin saya boleh bagi komen yang awak puas
         hati..ya??

aku : awak..saya sedih sangat...ex saya lupa besday saya...awak nak taw tak..time besday dia,saya
         usaha nak jadi orang first nak wish..almost tepat pukul 12 saya wish..tapi nape time besday
         saya dia lupa?mmm...saya xtaw nape saya sedihh...

dia : awak...saya tak taw nak kata apa..saya tak halang awak nak sedihh..tapi saya harap,awak
         dah tade perasaan dekat dia ya...

menda yang aku paling suka pasai sunshine...wal0pon dia bukan pendengar yang baik..at least he's trying to hear whatever i'm saying...

tapi,rindu aku terhadap bintang selalu ada..orang cakap first love never dies...i'll always remember everything about him and all the memories of us :) dia selalunya sopan dengan aku...aku je yang poyo cuba buat kasaQ blehh..tapi itu bersebab..aku tak nak aku ada perasaan sayang yang lebih tuh lagi..aku takut aku tercurang dengan sunshine...i'm trying my best !


aku assume bintang still suwit dengan aku sebab dia angap aku kawan baik dia..huhu..jaga hati aku untuk sunshine...jangan mudah tergugat,meskipun da jugak :P

sesungguhnya,hanya Allah yang tahu apa yang aku rasai...bukan bermakna aku nak berpaling kepada bintang..tapi aku tengah kuatkan hati supaya setia dengan sunshine..terima dia apa adanya...insyaallah..kekal hingga ke anak cucu cicit...hehehe :)

p/s: menahan sebak di dada,air di mata..huuuu :'C

Comments

  1. hey litlle gurl~
    do u agree wif me..
    Sometimes life is like a dream, Sometimes dreams aren’t what they seem~

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

skewl!!

FUTURE MODELS WILL BE ARE IN THE HOUSE