pengalaman sepanjang hidup ^.^

assalamualaikum...(waalaikumsalam) ^.^

hehehe .. .aku nak laa merapu menulis lagi panjang .. erk .. selama aku hidup atas dunia nihh ... more or less kira2 18 tahun lahhh ... aku ada jumpa banyak jugak manusia ... rupa-rupanya macam2 jenis .. expected and unexpected ! tapi rasa-ranya aku tade lahh lagi jupe yang sngat pelik smpai aku tak0t hingga trauma tuhh .. tapi rasanya ada manusia mcm tuhh ..mcm dlm k0nteks aku nihh .. aku lebihh bnyk jupe manusia yang bergelar se0rang kawan lahh .. sebab sepanjang 5 tahun aku duk h0stel dekat Sekolah Menengah Sains Tuanku Syed Putra nihh .. tade lahh lagi yang perangai macam hantu .. macam jeb0n tuhh ada la .. hehehe .. aku ler tuhh .. kal0 dulu dekat sekolahh .. dari f1 sampai f3 mmg aku rasa macam nak pindah je dari sekolah tuhhh ! dengan seni0rnya perangai macam jeb0n seni0r  >.< tapi bila aku mengadu dekat mak aku ..mak cakap..

aku : mak orang nak pindah mak..boleh laa...(sambil dok teriak)
mak : pasaipa hang nak pindah ? tak payah d0k buat perangai sngt nahh..
aku : mak taw dak orang asyik kena t0ucher ja..orang xtahan la..orang xtaw apa salah orang asyik
         kak2 tuh nak t0ucher orang..depa igt dea bagoihh sangat k0t..perangai mcm hantu ! dah tuhh
         dok cari salah orang...
mak : ala..hang xpayah la amek kesah sngt..t0ucher depa bukan dok belasah hang pon..wat rilek
          dh la...wat kering ja..lama2 depa malas dh la nak layan hang...

(huh..sempoi kan saranan mak aku)
disebabkan kata2 semangat mak aku..aku cekalkan hati nak stay dekat sekolahh tuhh lagi...huh...namun...disangka cerah sampai ke petang..rupa-rupanya hujan ditengah hari...macam2 taw dak pengalaman sekolah aku nihh...fuhhh..mmg nihh betul2 mengajar aku erti kehidupan r..hehehe...aku pun pernah jugak dipulah..gila bapak..1 batch pulau aku..disebabkan 1 benda yang mmg bukan salah aku ! aku sedih tahap apa ja :'C dekat sapa la aku nak mengadu mende nihh..padahal time tuhh pon aku mna ada lagi kawan baek...time tuhh baru f2..fuhh...aku mengadu pada hati...aku mengadu dalam diari...dalam setiap apa yang aku tulis tuhh..ada ja mende aku nak nanges..sobbing !

dari mende2 tuhh aku belajaQ something..belajaQ untuk jadi kuat.belejaQ untuk tak mudah takut,belajaQ untuk hidup sendiri bila tade orang sekeliling nak tolong supp0rt :)
tengkiu Allah after all the hardship,He give me 3 pers0n wh0 are really valuable :) He give me my bestfriend..until n0w,alth0ught we are separated..but we still supp0rting each 0ther...still missing t0 each 0ther :)











hehehe :) see ..nampakan betapa kami mmg rapat...tawu x..Ya Allah aku sangat bersyukur di atas kurniaanMu ini...terima kasih Ya Allah :)


next..seni0r sekolah yang paling aku suka..hehehe..actually tem f2 tuhh jgak aku nihh hawaQ sikit..uj0ng2 ta0n tuhh...aku mmg gila..erkk -.-' aku suka ramai seni0r taw..hehehe...f0rtunately,seni0r2 yang aku suka tuhh semua pandai belaka...

1 - r0r
2 - Y-cube
3 - neutral
4 - bintang
5 - mr.styl0  (tapi aku xbgtaw kwn2 pun..sbb time nihh jugak,Rai minat dkt org yang sma..hehehe)

(hehehe..nama samaran yang au dan kawan2 dok panggil je lahh..xnak lahh publish ter0s nama d0rg..xpasai2 perasan sekarang pulak..hehehe)

apa boleh dikatakan..aku boleh terlekat dengan salah se0rang yang di atas..he is Muhammad Farid Ariffin bin Muhamad Yunus..hehehe..daripada aku main2 ja minat dia..apakan daya..pengalaman lahh aku c0uple dengan ketua rumah suka Zuhal tahun 2008 :) hehehe...aku minat dia tem zaman sekolah dulu pun sbb dia tiba2 pihh kaco aku..pastuhh dok teg0q kat jalan..huiyo0..apahal lahh mamat nihh...lama2,mamat nihh jugak lahh cinta zaman sekolah aku..huhu..lupakan yang tuhh..tengokk dia tem sekolah dulu..kiut o0o0...kemas pulak tuhh...mmg taste aku lahh :P

hehehe :) kiut kan bintang aku ? biasa laa..tengok bulan r..ngee...

apakan daya..j0doh xpanjang..hehehe...bintang da xsayang aku..walop0n 2tah0n aku tunggu dia..dia buat b0do ja kat aku...nak habaQ kata aku setia nihh..laki len yang mitak kapel..sumer aku reject..tapi xde la mentah2..tuhh kesian sangat..hehehe...break pada 23.5.2010...time aku f4..tiap2 detik kami break tuhh...kukuh tertanam dalam pala oak aku cik o0oitt..haa...betapa aku ingat semua kenangan dengan dia..hehehe..naseb laa~sekarang ingat jugak..but he's n0t mine already..let byg0ne be byg0ne la...aku manusia jugak..mendambakan kasih sayang..(puiiii..ayat tarak boleh belahhh maaa) hehehe :P

okehhh..habeh kisah cinta zaman sekolah aku...masok pasai kawan2 yang aku sayang selepas sahabat aku...Nur Fahana Fauzi,seorang gadis yang cukup s0pan di mata orang..tapi,di mata aku..nakai dia nihh..hehehe...ada ja mende nak pekena aku !!! hahaha..mende yang paling aku ingat pasai Paw nihh ialah..masa besday aku time f5...mmg masyukk taha pehhh ! hahaha...

dalang : Nur Fahana bt Md Fauzi
bahan2 : nasi lemak k0-op,s0ftener,sabun serbuk,kulit pisang
cara2 : depa gaul semua bahan2 tuhh dalam 1 baldi...
(Ya Allah..bau dia mmg xpyah habaQ r..harun semerbak taik ! )

malam tuhhh tepat kol 12,ada la manusia nihh ajak aku teman dia..tengok2 depa curah aku dengan ayaQ tuhh..pehhh..mandi mlm tuhh pon mmg xhilang r bau tuhh...
(tengkiu Paw..aku ingat smpai mati..hehehe)

next...kawan aku Hanina Tassha Ahmad,sorang yang mmg lembut perwatakkannya..ayu lag cantik..memukau mata yang memandang...dia nihh slalu jadi tempat aku citer pr0blem selain Paw..aku rasa senang sangat nak cita dengan dia..hehehe...kami baik start f0rm3...dia dengan Nazihah dok belakang aku dengan Leen :) hehe...subhanallah Tassha nihh..aku bila ada dengan dia otomatik jadi lebut,sopan,ayu..hehehe...xmasok jiwa langsong taw...im really2 glad t0 be her friend :)


hehehe :) rasanya cuk0p laa setakat tuhhh..penat daaa bercelotehh di sini...bila2 aku cita lagi :)
assalamualaikum :)











Comments

Popular posts from this blog

skewl!!

jenis2 kawan Akira_cinta_Nya :)