my SUNshine :)

sekarang..aku nak cita sikit-sikit pasai sunshine aku..hehe..dia nihh dulu mmg sorang kawan..just kawan..tade niat langsong aku nak jadikan someone special dlm hidup aku..hehehe..oleh sebab dia nihh setia di sisi aku,walaupun aku telah di dumb kan oleh bintang,dia tetap ada dengan aku..lama-lama aku pun telah terbukak hati untuk isi dia dalam hati aku :)
sapa x cayaQ weyy kalo orang tuh mmg setia tunggu...setia mendengaQ kita cita pasai ex-b0yfie..setia jadi kawan baik...fuiyo0..walopon dia serba kekurangan..x se"perfect" bintang...tapi aku tetap sayang dia apa adanya dia...aku start terima dia pada 22.4.2012..kami start berkenalan time aku f3..pehhhh..lamakan ?? hehehe...mesti laa~


 inilahh sunshine aku...sekarang dia dalam latihan dekat PULAPOL :)
dulu dia betoi chubby o0o0o..tapi sejak dia mas0k pulapol..syukur dah makin kuruihh..hehehe...sedap sikit mata memandang :)

nihh pi tem sunshine dah kuruihh..hehehe...dulu berat dia 85 kg..pehhh...gemok tahap...tapi sejak 2 bulan duk pulapol..dia dh tinggal 73 kg taw...tahniah sunshine :)

nihhh la sunshine bef0re masok pulapol..hehehe..mmg chubby kan???tapi hati tetap syg..tetap selalu rindu <3 nbsp="nbsp" p="p">
wal0pon aku dah lama kenal dia...tapi hati baru je terbukak nak terima..tape..wal0pon lambat..ada jugak peluang dia untuk ada dlam hati aku :) berkawan dulu lagi bag0s pada ter0s kapel..erk...dlm situasi aku..aku anggap ih ukan kapel..but "bertunang"..hehehe...unofficially :)
tawu kenapa???sbb tem proses kami berkawan tuhh la dia dapat kenal sumer sifat aku...yang elok,xelok sumer tawu..and dia dapat terima baek buruk diri aku.same g0es to me...wal0pon dia serba kekurangan...tapi...kami blehh sama2 bantu :) aku tolon dia dalam pelajaran...dia tolong aku dlm koko...wow..thats go0d :)

erkkk..ini tem dia masehh gemookk...sejak dia masok pulapol..aku masok upsi..kami xpenah jupe lagi...so xde leh upate gmbaQ baru lagi....
 
gambaQ nihh diambil 2minggu bef0re aku masok upsi..saj la eman sunshine..j0in kawan2 di sekali..d0wg g mandi bukit ayaQ..aku teng0k ja..xkuasa nak mandi...nampak benor sunshine bor0i...tapi sekarang dia dh kuruihh..hehehe....

yang tuhh saje aku nak cita..fr0m time t0 time aku update lagi :) aku sentiasa ingat ayat sunshine....

"alhamdulillah..saya xnak hubungan kita separuh jalan..saya nak kita kekal je..kalo saya dah habeh training,mak awak bagi kita bertunang,saya sanggup masuk meminang awak..tapi saya tawu awak nak study..saya sanggp tunggu awak..lagipun saya nak kumpul duit dulu..kita sama-sama amek masa ok..nanti dah cukup..kita bertunang ya? "



 

Comments

  1. memang r...dia sendiri pon ngaku dah..EEE sma muka mcm dia kecik2..hahaha

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

skewl!!

FUTURE MODELS WILL BE ARE IN THE HOUSE