jenis2 kawan Akira_cinta_Nya :)

dalam hidup nihh..aku dah jumpa macam-macam jenis kawan..erkk -.-" macam-macam tuhh termasok yang baek dan tak berapa nak baek lahh...tapi..yang tak baek tuhh mmg aku ketepikan daripada memori aku..tak m0 ingat apapa tentang dia..kawan2 aku termasok lahh p0mpuan dan lak...tapi kebanyakan kawan yang aku ingat ialah p0mpuan lahh..sbb kami lehh manja2...gurau-grau..so sweet sangat :) terutamanya kawan-kawan time zaman sekolah (aku merujuk kepada kawan2 zaman sekolah menengah ) iaitu di Sekolah Menengah Sains Tuanku Syed Putra !

wahhhh...betapa aku sangat2 merindui zaman sekolahh...sangat2 !! start aku memulakan persekolahan aku dari form 1 dekat situ,aku mula dapat macam2 pengalaman..kena t0ucher lahh..kena pulau lahh..erk -.-" semua tuhh lah yang mengajar aku untuk BE STRONG ! aku xmudah lemah nak hadapi hidup aku pad masa depan..hehehe :) terkagum aku sebentar..hehehe

nama : Nur Aqillah Bt. Ibrahim
kelas : 1 Budi,2 Budi,3 Budi,4 Sarjana,5 Baiduri
rumah : Marikh

sebenarnya..aku kumpul kenangan,kawan2 dekat emua kelas2 nihh ha..dengan ruah sukan..mmg xdapat dinafikan..ada pahit..ada suka,well ad jugak dukanya...aku nak kenalkan barisan-barisan kawan2 yang paling superb di sekolah aku dulu :)
berada di tempat teratas tak lain x bukan mesti la sayang2 aku..Nurul Raihana,Nurul Nadia,dan Mas Azlin...


inilahh dia..kiut-miut kan ?? hehehe .. aku suka...dan seterusnya...barisan armada-armada aku yang terpenting...

ok...depa-depa nihh lahh yang dipanggil..penghibur di kala sepi..peneman di kala sunyi..hehehe..aku mmg best la ro0mate dgn depa..mmg kekadang depa nmpak aku nanges..kekadang nmpak aku gelak mcm hantu..hehehe...mmg sumer sifat lahh kita0rang share...


walop0n mebi kami berlainan jantina..tapi gaya kami sama..hehehe...itu yang xdapat dipisahkan..wakaka...


nmpak kan...mmg la kekadang ada gadoh..ngata-ngata..tapi we ouls cepat bbaek blek...hehehe...

pastuhhh...selepas habehh je zaman sekolah..tem nak bpisah tuh..nanges2 sumer...kami p0n sumer bawak hauan masing2..merindu-rinduan antara satu sama lain..hehehe...
aku pulak bawak haluan aku datang sini..mana??sini la...

UNIVERSITI PENDIDIKAN SULTAN IDRIS :)

hehhehe...kat sini pulak aku bajet maam susah nak cari kawan...tapi rupanya mudah je taw..huhu...syukur alhamdulillah aku tak dapat kawan yang culture shock ! aku dapat kawan sorang dari sekolah agama ( tapi pangai hawaQ jugak,but still jaga adab ) hehehe...dari SBP sorang ( sains lahad datu ) n sekolah harian besa sorang ( but pemikiran sama ja kmi ) ..
hehehe...alhamdulillah..happening lah sepanjang aku duk sini..dengan adanya depa..tade lahh aku bosan..hehehe...


yang ni nama dia Nursyahirah binti Senang .. dia orang Sabah .. pehhh memamg loyaQ bur0k tahap apa ja..hehehe...tapi dia mudah la..sempoii tade nak majok2..tapi mul0t laser o0o0o...hahaha..kami dh tbesa..so,no hal..hang laser dgn kmi..kmi sengat hang ! hehehe


yang nihh nama dia Fatimah binti Abdullah...dia nihh pon happening...mudah untuk berkawan...dia xmudah majok..tpi sekali majok..mati kmi..hehehe



yang nihh nama dia Nur Aqeela binti Azman..hehehe...dia nihh pangai macam nenek ja..tapi yang paling best pasai dia..bagi aku..she's really a go0d listener :) aku suka kalo cita dengan dia..dia akn bg pandangan..dia suka mendengr..dan aku suka bercerita :)

so aku rasa takat tuhh dululah..penah dh nak menaip.heheh...
tata :)






Comments

Popular posts from this blog

skewl!!

FUTURE MODELS WILL BE ARE IN THE HOUSE