1Citizen :)

okai assalamualaikum dan salam muhibbah semuanya :)

first of all...aku nak ckp pasai 1citizen yg baru berlepas td je..kelas dia dari minggu lepas lagi...fuhhh..penat dan mengantuk kot..gila kot..dah la buat hari ahad...spoilt mo0d tid0q gila-gila taw r...erhhhh =.=' setelah bertugkus-lumus,berpenat lelah..akhirnya habes jua kelas 1Citizen dan test dia..hehehe..
Alhamdulillah praise to Allah >.< i managed to passed the test without flying colours la..hehehe..


yang stylonye 1Citizen nihh...sijil dia berharga o0o0...Certiport from US :) and nak dpt tuhh quite easy..kena buat 1 portfolio..ad i cho0se individula punya..hehehe..tapi ghenyah jugak r..well..nihh kn minggu nak exam kn.. tapi mende tuh aku wat simple je..jnji submit..cuk0p dah syarat untuk dapat sijil :) hehehe..honaQ dak ?? biaseee ~nak tengok dak portgoilio aku buat ?? hehehe..jeng-jeng-jeng !


see...kiut dak porfolio aku ? hehehe...bajet r..tengok owner r..wakaka...perasaan -.-' 
aku tak nak dah escribe mende nihh lama2..b0san taw..dah la nak exam dah..hehehe...sempat lagi nak update bel0g..huii..apa jenih manusia la qill nih...i straight forward to the result lahh ye...hehehe..


wahhhh...bangga ! bangga ! hehehe...result lulus dia 640 / 1000 .. aku dapat 658...walopon ats pagaQ..cuk0p r takat nak amek sijil je..hehehe....
cuk0p r takat tuhhh pasai 1Citizen nihhh....tata :)

p/s: kepada kawan-kawan aku yang masih belum menjawab test 1citizen..jangan laa risau..jangan laa sedihh..hahaha...Sem depan,dia tungu hmpa semua..wakakaka :) kami dah lepas !!!!


Comments

Popular posts from this blog

skewl!!

jenis2 kawan Akira_cinta_Nya :)